• Polish
  • Norsk
  • English
iLogic
We make Internet more inventive
since 2006
Konsulting IT
Projekt wdrożenia wirtualnego operatora sieci komórkowej (MVNO) w Polsce
 
 
bigcallnet-1.png
bigcallnet-2.png


Operator wirtualny (z języka angielskiego Mobile Virtual Network Operator - MVNO) -  jest to operator nie posiadający własnej infrastruktury sieciowej, wykorzystujący sieć tradycyjnych operatorów w celu świadczenia swoich usług.

Naszym klientem jest firma BigCall Net, spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, wspierana norweskim kapitałem. Obecnie trwają prace związane z wprowadzeniem BigCall Net na rynek wirtualnej telefonii komórkowej, jako operatora wirtualnego.


Prace nad projektem wdrożenia MVNO w Polsce obejmowały:

  • przeprowadzanie wstępnych analiz,
  • organizacja prac związanych z projektem,
  • opracowywanie koncepcji produktu,
  • konsultacje z ekspertami z dziedziny MVNO,
  • opracowywanie koncepcji marketingowej,
  • aktywne poszukiwanie partnerów do uczestnictwa we wspólnym projekcie.
 
 
corner   corner
 
Mapping procesów dla Danfoss LPM
 
 
danfoss-1.pngdanfoss-2.pngdanfoss-3.png

Mapping procesów dla firmy Danfoss LPM obejmował:

  • stworzenie ogólnej mapy procesów formatu A0,
  • zobrazowanie przepływu informacji pomiędzy działami,
  • wyodrębnienie zasadniczych procesów wpływających na obieg informacji w firmie,
  • szczegółowy opis poszczególnych procesów, m.in. dane wejściowe, dane wyjściowe, dokumenty do procesu, raporty do procesu itp.,
  • wyszczególnienie systemów informatycznych wspierających pracę pracowników,
  • interaktywna mapa obsługiwana przez przeglądarkę internetową,
  • podłączenie do interaktywnej mapy istniejących dokumentów z instrukcjami i procedurami,
  • wykonanie schematów blokowych poszczególnych procesów.
 
 
corner   corner
 
Projektowanie struktury baz danych
 
 
bazy-1.png
bazy-2.png

Projektowanie struktur baz danych obejmuje:

  • analiza potrzeb i wymagań klienta,
  • odpowiednie dobranie narzędzi informatycznych do potrzeb, warunków, możliwości technicznych oraz budżetu klienta,
  • optymalizacja struktury bazy danych,
  • stworzenie dokumentacji na potrzeby dalszego rozwoju bazy danych oraz oprogramowania wspierającego jej obsługę,
  • doradztwo w zakresie zabezpieczenia bazy danych oraz oprogramowania służącego do obsługi bazy.
 
 
corner   corner
 
Copyrights 2005-2017 Inventive Logic